Karty rabatowe
Karty rabatowe! Najbardziej ulubiony rodzaj kart wszystkich klientów.
Zakres programu rabatowego ustalany jest przez wystawcę karty. Wielkość rabatu może być, i często jest, ale nie musi być ona stała. Wysokość rabatu lub zniżki można zmieniać w zależności od częstotliwości zakupów lub kwoty wydanej przez klienta.
Wielkość benefitów oferowanych przez kartę, może być nawet formą karty zaoferowania klientom. Karta tak może być złotej, srebrnej lub platynowa.
Karta rabatowa może zawierać różne elementy zdobiące czy personalizujące np. kod paskowy, miejsce na podpis, wytłoczony numer karty lub imię klienta. Karta tak może być nawet kartą z serii kart inteligentnych – i może być nośnikiem informacji cyfrowej. Można to osiągnąć nanosząc na kartę pasek magnetyczny, procesor, lub radiowy moduł zbliżeniowy, tzw. RFID.
Podsumowując – karta rabatowa jest doskonałym elementem zwiększającym sprzedaż, narzędziem przypominającym i zachęcającym do częstych zakupów.